fredag 5. september 2008

En liten ferietur

Grunnet Felix ankomst ble ferien i år så som så. Frida etterlyste "barneferie" så vi tok turen til Lycksle der vi blant annet besøkte Lycksele dyrepark.

Frida fikk hilse på geiter.....
















Årets reveunger...















Ett nyskjerrig reinsdyr som hun også fikk matet... var veldig spennende og artig
















Konkurranse sammen med pappa som Frida selvfølgelig vant....
















Og kvelden ble brukt til bading i hotellets basseng

1 kommentar:

Anonym sa...

Å så koselig, jeg kjente igjen dyreparken uten å lese hvor det var.
vi ferierte på stort sett samme sted i mange år, da jeg var liten. Det var ikke så langt fra Lycsele, så jeg tror nesten jeg kan si at jeg har tilbringt "hele" min barndoms sommer i denne dyreparken...- tja det var kanskje å ta litt i. Men vi var innom der hver sommer.
Moro å se bilder derfra:)